Návod bol napísaný počas hrania na servery Anthoria, kde nie všetko funguje tak ako má.
V každom riadnom 25 mane by mal byť aspoň jeden
demo lock, pretože pridáva bonus +10% z personal sp každému v raide a 5% crit
na target. Oficiálne je to jednoznačne najhorší personal dps spec, ale ak sa
zahrá dobre, použije sa pár fínt, tak nie je myslím že väčší problém predbehnúť
s nim hocičo, minimálne na bossoch s addmi to ide na prvé miesta
TALENTY
Tieto talenty sa mi osvedčili najviac, sú trochu upravené oproti vtedajším offi buildom, to vzhľadom na to že je to anthorka, a predsa tu nebude všetko fungovať že?
TALENTY
Tieto talenty sa mi osvedčili najviac, sú trochu upravené oproti vtedajším offi buildom, to vzhľadom na to že je to anthorka, a predsa tu nebude všetko fungovať že?
http://wow335.gamestool.net/warlockt.php?000000000000000000000000000000320330113511253003520135155000005210000000000000000
GLYPHY
Glyph of Life tap
Glyph of Quick decay
Glyph of Felguard
STATY
Raid dps (priorita statov na co najväčšie zvýšenie dps celého raidu)
Všeobecne platí: Hit(cap)> SP > Spirit > Haste > Crit
Hit samozrejme prioritne capnúť (17%- 3% (od sovy/spriesta) -3% supresion = 11% (291hitu)) .. v kritickom stave si pýtať shamana (draeneia) do grupy (+1%)
Spirit je tam preto lebo dokopy 60% z neho ide do SP, a čím máte viac SP, tým ho ma viac každý člen raidu, ak chcete čo najviac pomôcť raidu jednoznačne majte v láske itemy so spiritom, ak hľadáte kopromis medzi pdps a rdps čítajte ďalej.
Personal dps (co najväčší vlastný dmg pre recount maníkov, ale ak vás ten spec má baviť, prečo nie, až taká veľká strata pre raid oproti spiritu to nie je)
Všeobecne platí ako u destra: Hit(cap) > SP > Haste > crit > spirit
Haste: tu sa ale "cap" pre haste výrazne zvyšuje o dalších 10-15%, odporúčam mat min 1250 haste a max 1450, zdá sa to veľa, ale pri dlhých castoch SB u dema, je to nesmierna pomoc pre miesto v tabuľke a v icc eq nie je až také ťažké to dosiahnuť
Crit: znova, po dosiahnutí "capu" haste, pchať to do critu, T10 dvojkový set bonus je váš kamarát rovnako ako ten štvorkový, mať 40-50% critu v raide nie je pre demona veľký problém takže tak to nejak držať.
Firestone/Spellstone? u dema by som išiel jednoznačne na Spellstone vždy.
GEMY
Meta – 21 crit + 3% increased crit dmg
Červený – 23sp
Žltý – 12 sp+ 10 haste
Modrý – 12 sp+ 10 spirit
Ak nie je socket bonus vyšší ako 5sp oplatí sa tam hádzať 23sp
Demonic Pact, Decimation, Molten Core, Metamorfóza
najprv vysvetlenie pár základných znalostí čo kedy procne u demona a tak.
Demonic Pact- toto je to prečo sa hraje demon- keď vás pet (vždy použivajte Felguarda) critne dá na 45 sec buff celému raidu ktorý pridáva 10% vášho SP v čase critu peta, má 20 sec internal cooldown, takže pet stále musí útočiť, a aj pri nízkom crite to bude mať skoro 100% uptime
Decimation- tento buff dostanete ak urobíte dmg Sboltom/ incineratom/ soul firom do targetu, ktorý má pod 35% HP. Zníži vám cast Soul firu (s 1400 hastom ho budete castit akurát 1sec) a nestojí vás to žiaden shard. Samozrejme, počas bossa sa tento buff dá chytiť aj na addoch, takže pamätajte, bossov s addmi máte najradšej a ešte radšej tie svine zabíjate.
Molten Core- ak má boss 35%+ HP, pri proce tohto buffu zacastíte 3x incinerate (znížený cast), ak tento buff procne a vy už máte procnutý Decimation, ani si to nevšímajte, teda, všímnete si to akurát na väčších číslach soul firu
Metamorfoza- zmení vás to na demona na 30 sec, máte zvýšený dmg o 20%, prípadne môžte použiť Immolation auru - trva 10 sec, pôsobí na všetko v diaľke 10y mám pocit, takže ak to je v možnostiach fightu je dobré počas začiatočných Global cooldownoch (corr, CoD..) zájsť k bossovi na tuto vzdialenosť a zapnúť to, zvýši to celkom pekne dps. Či používať charge, o tom sa vedú diskusie, ale ja stojím na strane ze skôr nie, vyzerá to efektne, ale jeden GCD navyše zbytočne.
... Kedy to zapnúť? najlepšie vždy na začiatku fightu a všeobecne stále na cooldown (2.1min) ale môže nastať situácia, a že často nastáva ze boss má napr 45% HP a vy mate CD na Meta, vtedy je výhodnejšie počkať do 35% a zapnúť to potom, predsa len SF so zvýšeným dmgom narobí riadnu paseku
ROTÁCIA
0. tesne pred pullom Life Tap (rank 1) na buff (počas fightu ho urdžiavať)
1. Curse of Elements, ak v raide nie je žiadny blance druid/ unholy DK, ak je tak Curse of Doom (obnovovať, prip. ak boss do minúty určite zomrie použiť CoA)
2. Immolate (udržiavať, 100% uptime)
3. Corruption (udržiavať, 100% uptime)
4. Shadow Bolt (filler ak ma boss viac ako 35% hp)
5. Incinerate (keď procne Molten corea boss ma 35% a viac HP, vypáliť 3x)
6. Soul Fire ak ma boss pod 35% alebo ak chytíte Decimation na addovi. (aj keď ma boss pod 35% nezabúdajte asi po 40tich sec. zacastiť raz shadow bolt- pridáva 5% crit na target na 40 sec)
takže ak ma boss viac ako 35% jednoducho udržiavať dotky, priorita num. 1, medzi to castit SB, samozrejme na CD CoD, life tap, a ak procne molten core tak incinerate
ak ma boss pod 35% udržiavanie dotiek zostáva priorita najvyššia, akurát namiesto SB používate Soul fire.
Metamorfozu zapínať ako je hore napísané, trinkety podobne.
CONSUABLE sracky
Samozrejme FLASK of Frost Wyrm (vždy a všade okrem Hcciek!

Žrádlo na sp+ stamka (Salomon niečo) ak nie je ryba
Scroll od spirit! Pridá cca 40sp nesranda!
Potion of Wild magic (crit a sp, šetriť na hero)
ADDONY
nebudem tu hovorit o povinnostiach ako dbm, omen atd. len chcem spomenúť jeden, ktorý výrazne pomôže sledovať procy a to je Power Auras. Treba ho nastaviť na jednotlivé procy, ale potom pekne ukazuje kedy čo procne, čas buffu, pripadne stacky.
Tak veľa šťastia na bossoch.
Created by Cristoph
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára